Kerst en Tuxtla Gutierrez - Reisverslag uit Tuxtla Gutiérrez, Mexico van Anneloes Muuse - WaarBenJij.nu Kerst en Tuxtla Gutierrez - Reisverslag uit Tuxtla Gutiérrez, Mexico van Anneloes Muuse - WaarBenJij.nu

Kerst en Tuxtla Gutierrez

Door: Anneloes Muuse

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

27 December 2006 | Mexico, Tuxtla Gutiérrez

Buenas noches!

Como estan? Koos is dan nu ook aangekomen in Mexico en gister zijn we samen naar Tuxtla Gutierrez gevlogen.

Eerst nog even de laatste dagen in Irapuato... Afgelopen woensdag ben ik even snel heen en weer geweest naar Mexico Stad. Daar staat dus blijkbaar permanent file, en dan denk je dat het in NL erg is.... Zijn alleen ff snel naar de Spaanse ambassade geweest voor George´s zus maar ik heb onderweg even goed om me heengekeken. Wel ontdekt dat Mexico Stad niet echt een mooie stad is maar vooral industrie enzo. De laatste dagen ook nog beetje meegeholpen in de winkel van George´s ouders en een beetje rondgedwarreld daar. Ook cadeaus ingeslagen voor de exchanger die we dan zondagavond hebben gedaan met de familie. Erg leuk en gezellig (een leuk nike shirtje gehad en sieraden). Maandag in de bus gestapt richting Mexico DF aeropuerto. Daar Koos ontmoet en samen naar Tuxtla gevlogen. Vandaag dus de eerste vakantiedag en we zijn naar een mooie canyon geweest heir vlakbij. Met een motorbootje gingen we over het water dat door de bergen loopt en dan zie je van die hele hoge bergwanden naast je, dat is wel erg indrukwekkend!
Morgen ochtend om 6 uur vertrekken we naar Palenque. De bedoeling is om daar eerst de ruines te gaan bekijken morgen en een dag later de natuur weer in te duiken. Jaja veel plannen :) Ik heb er al zin in.
Dit was het weer even voor nu. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke kerst hebben gehad en ik wens jullie allemaal alvast een heel goed 2007 (voor het geval ik niet meer de kans heb om op internet te komen). Wij zullen het nieuwe jaar ingaan (7 uur later dan jullie) in Merida. Dat is in Yucatan.
En degenen die vakantie hebben: fijne vakantie nog, geniet ervan!

Kuss Loes

  • 27 December 2006 - 11:31

    Esta:

    Hey Anneloes en Koos!
    Fijne kerstdagen en een goed 2007 ook voor jullie :-)
    Ik ben nu in Duitsland en blij om iedereen weer te zien! Fijne vakantie nog :-)
    Besos,
    Esther.

  • 27 December 2006 - 13:06

    Betsie En Opa:

    Hoy Loes en Koos, Het zal wel een heftig weerzien geweest zijn, en nu maar genieten van het mooie land Mexico en van elkaar. Tweede Kerstdag gezellig gehad met je ouders in Barneveld. Lekker gegeten met z'n viertjes. Wij hopen jullie 21 Januari 2007 te zien, gaan we met z'n allen steengrillen in Hoogland. Veel plezier en liefs van Betsie en Opa.

  • 27 December 2006 - 15:50

    Lies:

    JO MAN!!! Ik heb lekker mezelf weer helemaal volgevroten met kerst en heb gevoel dat ik weer 10 kilo ben aangekomen;) Kerst was erg gezellig en ik heb kadootjes gehad.. Een nieuwe portemonnee van Marieke van Bjorn Borg en een Kookboek van mama! Vond ik erg leuk! Mama is nu druk bezig met jouw nieuwe kamertje.. Het ziet er al leefbaar uit;).. Nou ik ga nu weer ff verder leren, want dat moet ook gebeuren deze vakantie!! CIAOOOOOOOOOOOOOO KUS

  • 27 December 2006 - 16:57

    Papa:

    Wat een prachtig gebied daar.Koos en jij zullen wel genieten. Dat doe ik al bij het zien van de foto's van Koos. Wij hebben gezellige Kerstdagen gehad en vandaag heeft mama je kamer alweer in orde gemaakt.Nou geniet maar weer verder van jullie vakantie en alvast een goede jaarwisseling. We zullen op jullie toosten.
    liefs papa

  • 27 December 2006 - 17:03

    Lies:

    HEFTIG!!!;)

  • 27 December 2006 - 17:12

    Willemien:

    Hey!

    Klinkt goed allemaal! Vast erg fijn om Koos weer te zien! Geniet er nog van, en tot in Nederland


  • 27 December 2006 - 22:06

    Mama:

    Je hebt het dus top gehad in Irapuato. Op naar het volgende stuk Mexico samen met Koos. De eerste dingen die jullie samen hebben gezien zijn prachtig (heb de foto's van Koos gezien). Wat fijn dat jullie samen dit prachtige stuk Mexico gaan bereizen/bekijken. Vergeet niet af en toe op het strand te gaan liggen. Als ik jullie niet meer spreek voor de jaarwisseling wens ik jullie alvast een gezellige jaarwisseling in Merida. Dikke kus van mama

  • 28 December 2006 - 11:39

    Lon..:

    Hey allebei!

    Las je verhaaltje gister, maar was op Fenna aan het passen dus had niet de kans om eventjes wat te typen. Maar je hebt dus een leuke kerst gehad? Leuk om jullie plannen te lezen, ben benieuwd! Hele fijne jaarwisseling, geniet van alles, en ook van elkaar.

    Liefs en xje Lon


  • 28 December 2006 - 12:22

    Sel:

    Hee Loesje!

    Eindelijk zijn jullie weer samen :) Zeker erg leuk om Koos na een lange tijd weer te zien?

    Maar heel veel plezier! Geniet er nog van want het is bijna afgelopen!

    Fijne jaarwisseling!

    Kus Sel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneloes

13 augustus zal ik voor 4 maanden naar Monterrey, Mexico vertrekken. Daarna is het de bedoeling om nog een maand door de rest van Mexico te reizen. Via deze site zal ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 30 Juli 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 23012

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: